Meld deg på vårt nyhetsbrev her

Kontakt kundeservice

Ring oss gjerne på 21 98 09 80 eller send oss en melding nedenfor. Vil du legge ved bilder kan du også sende en mail til [email protected]

Åpningstider:
Mandag - fredag 09-17
Lunsjstengt 12.30-13.30
Avvikande åpningstider:
Fredag 1/12 9.00-15.00

Vanlige spørsmål

 Hva gjør jeg med min faktura når jeg returnerer?

Dersom du tenker å returnere noe med faktura kan du lett sette frem forfallsdatoen på Klarna.no: https://my.klarna.com/no/nb/login Selvsagt kan du også kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Har du kun returnert deler av hele bestillingen vil du senere motta en oppdatert faktura på epost med det gjenstående beløpet. Returnerer du derimot hele ordren kommer vi å makulere denne så snart returen har kommet inn til oss (inkludert eventuelle purregebyrer). Vennligst ikke betal for bare produktene du har valgt å beholde. Da tror Klarna at du ønsker å delbetale fakturaen og renter vil forekomme.
Det er selvfølgelig ingen problem om du betaler for produktene du har returnert, men det er ikke nødvendig. Da vil Klarna senere ta kontakt for kontoinformasjon ved tilbakebetaling.

 Har dere mottatt returen min?

En retur kan ta omtrent 14 virkedager. Anledningen til det er at vi har lager i Stockholm, og alle pakker fra Norge må tollklareres før de sendes til oss. Så fort returen er håndtert vil du motta en e-post fra oss, så hold gjerne et øye i innboksen din. Skulle det mot formodning ta lengre tid enn 14 virkedager kan kundeservice kontaktes.

 Hvor lang leveringstid har dere?

Vi beregner at du skal få din pakke innen 2-6 arbeidsdager. Levering til Oslo og omegn tar normalt 2-3 dager (Nord-Norge: 3-6 arbeidsdager) Velger du Ekspresspakk i kassen prioriterer vi din ordre og pakker den før andre ordre som kommer inn - men leveringstiden til PostNord er den samme, og kan dessverre ikke påvirkes. Det kan sammenlignes med Fast-Track på flyplassen, - du går foran køen, men flyreisen tar like lang tid til destinasjon. Vær oppmerksom på at leveringen kan ta lengre tid, om utleveringsstedet fører med enkelte leveringsdager. Dette gjelder enkelte små steder. Dersom du ikke har mottatt hentemelding på din mobil i løpet av denne tiden ber vi om at du kontakter kundeservice.

.